2NE1 - I AM THE BEST Dance Cover

Hej alla fina läsare! Jo jag satt och kollade på 2NE1 - I AM THE BEST dans videon och då började dansa lite själv. Nu började jag tänka varför kan inte jag och några vänner (och Domino såklart om hon vill) lära oss dansen och sedan spela in den för skojs skull. Jag älskar verkligen att dansa och jag tänkte denna låt + dans älskar jag. ^^
 
Så jag ska prata ihop mig med mina vänner och Domino sen får vi se hur det blir! :)
 
Här är videon för er som vill se dansen, den är ganska avancerad men jag vill lära mig den ändå!
 
 
 
byebye!
 

Kommentarer
Jossan♥

super nice blogg! KAN NI VARA SNÄLLA O KOMMENTERA PÅ MIN FRÅGESTUND?!

Svar: Tack så mycket! :) /Noomi
noomianddomino.blogg.se

2012-08-12 @ 18:48:57
http://jossaaaan.blogg.se
Nora-chan

MOshi Mosh!
OM LEE HONGKI!LOVE HIM! JAG KOM HIT FRÅN TSOLERS BLOGG, ÄR HENNES KOMPIS IRL, OCH TRACK PÅ DIN BLOGG SÅ FORT JAG LÄSTE DIN FRÅGA OM K-POP! Jag tror faktiskt inte hon är så himla intresserad av k-pop^^ Men det är jag, och i J.pop, fast mest k-pop, just nu är mina favoriter Big bang och 2NE1! LÅTARNA FRÅN 2NE1 HATE YOU, I LOVE YOU, GO AWAY, I'M THE BEST,OCH UGLY ÄR BRA! OCH BIG BANGS FANTASTIC BABY OCH MONSTER! SKIT BRA!:D

Svar: Gud så trevligt! K-Pop är verkligen bäst och J-Pop ofc! Gillar också K-Pop mer, älskar 2NE1, B2ST och Girls' Generation men mest 2NE1! ♥ /Noomi
noomianddomino.blogg.se

2012-08-13 @ 18:36:19
http://www.norastar.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback