Mina framtida planer

Hej! Nu har mina syrror tvingat mig också att göra ett inlägg om mina framtida

Well, jag vill ju bli en känd fotbolls spelare. Jag vill bosätta mig i Spanien och jag vill skaffa mig en Spansk flickvän. Jag vill resa runt i Europa och hela världen. Jag vill inte jobba med något tråkigt kontors jobb, jag vill jobba ute i friska luften. Jag vill skaffa mig ett stort lyxhus med pool och gym. En fotbolls plan på gården hade ju inte varit helt fel. Jag vill ha tre sovrum, tre badrum, mega kök och vardagsrum. Jag vill ha en mega TV jag kolla fotboll med. Jag älskar verkligen fotboll och att få jobba med det resten av mitt liv skulle ju vara helt underbar!
 
 
Ha det bra!
 

Kommentarer
erika

söt blogg ;D

2012-07-15 @ 16:23:51
http://eerikasplacee.blogspot.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback