Mina framtida planer

Igår skrev ju Noomi om sina framtida planer, så nu tänker jag skriva om mina framtida planer ^^
Först och främst hade jag velat lära mig koreanska eller japanska, men tyvärr är koreanska ett ganska ovanligt språk att lära sig här i Sverige, så det går inte att lära sig i så många städer :/ Så då antar jag att det får bli japanska som jag får lära mig ^_^ Då hade jag helst velat flytta till Tokyo men jag har ingen aning om vad jag skulle jobba med x3. Dock hade jag gärna lärt mig koreanska i Japan för att sedan flytta till Seoul, av någon anledning. Men helst av allt hade jag gärna velat bo i både Japan och Sydkorea, men man kan ju alltid drömma ^^
 
Men min största dröm hade ju varit att få min "dröm man", som Noomi kallar det, Taeyang (snyggingen längst till höger) från Bigbang ♥ Dessutom kan han ju japanska ^w^
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback