Mina framtida planer

Hej alla! Det kanske är folk som undrar vad vi har för framtida planer och nu hade jag och Domino tänkt göra varsitt enskilt inlägg om våra framtida planer!
 
Jag har tänkt flytta till London eller Dublin, jag vill ha den där söta Irländska eller Brittiska dialekten, jag är nämligen väldigt trött på min Amerikanska och jag vill ha en fin lägenhet med två sovrum, två badrum, ett stort kök och vardagsrum, tvättrum och ett förråd. Hemmafru hade varit ett roligt altenativ till jobb, men om jag ska vara helt ärlig så vill jag ha ett jobb. Jag vill sysselsätta mig med något. Jag vill gärna flytta så fort jag tagit examen. Kommer börjar spara mina pengar till det här. Jag har redan bestämt mig att jag vill jobba med något man inte behöver gå till, något man kan göra hemma. Men det kan ju ändras med åren som finns kvar. Jag vill bo i centrala London/Dublin och jag ska ha enkelt att ta mig runt. Jag har inga planer på att någonsin skaffa körkort eller en bil.
 
Och till sist min dröm man, ahh Niall Horan från One Direction. Han är en riktig godbit.
Det känns som att han alltid viskar i mitt huvud "Kyss mig, bli min flickvän" hihi. Min fantasi ^^
 
 
Nu fick ni en större uppfattning om min framtid!
 
byebye!
 
 
 
 

Kommentarer
Julle

Super duper sööt blogg :-) <33

Svar: Tack så mycket! /Noomi
noomianddomino.blogg.se

2012-07-26 @ 18:13:06


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback