Svar på fråga!

Hejsan allihopa, jag hittade en väldigt fin fråga jag hade tänkt svara på! ^^
 
Hejsan Noomi och Domino, söt bild. Älskar katten Pusheen. Nu har jag två frågor till er, 1. Gillar ni Foki? Jag tänkte två söta tjejer som er borde älska henne. 2. Kan ni någon gång bomba bloggen med Hello Kitty bilder? Eftersom att jag älskar Hello Kitty och ni värkar ha bra koll på henne så då tänkte jag fråga det. Älskar eran blogg! <3
 

Hej på dig med! 1. Ja vi älskar Foki, hennes blogg är bara för underbar! 2. Såklart vi kommer bomba bloggen med Hello-Kitty någon gång, det lovar jag dig. Men för tillfället har jag inte tid! Och tack för att du gillar vår blogg så mycket! ^^
 

Som sagt om ni har fler frågor fråga bara :)
 
byebye!
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback