Bao Bao shop!

Tidigare skrev jag ju om allt smink jag ville köpa i Barcelona, eftersom jag tänkte att det inte finns så mycket annat kul i den staden, men nu har jag bestämt att jag knappt kommer att köpa något smink överhuvudtaget, nästan i alla fall ^^ Nu har jag nämligen hittat en underbar liten affär som heter Bao Bao shop BCN, där det finns massor av söta saker!




Och jag som inte trodde att det fanns sånt här i Barca, haha.

Och förresten så är hela resan bokad nu! Vi åker den 18:e, bor en bit ifrån Barca i 6 nätter och sedan bor vi i Barcelona i 5 nätter! Noomi och jag kommer då alltså att komma hem samtidigt, den 29:e juni ^^ Då kommer ni nog få massor av bilder på vad vi har köpt, förhoppningsvis ^^

Förresten så kommer jag inte att kunna blogga under måndagen, förutom på morgonen då om jag orkar, för att hela klassen ska ut och tälta! Vi kommer hem tisdag eftermiddag och då hoppas jag att bloggandet kommer att återgå till det vanliga. Nu ska jag börja packa, så hejdå för ett tag!


Kommentarer
Amanda

Hoppas det går bra i barca

2012-06-04 @ 12:03:18
http://stinaamandanugos.blogg.se/
Jojjie

Jag vill också dit!^^

2012-06-08 @ 08:22:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback