Juicy Couture @ Barcelona


Börjar med att ursäkta att updateringen varit sämst under de senaste dagarna, ska bättra mig från och med nu. Har ju ärligt talat inget att skylla på!

Nej, på tal om något roligare nu! Jag har hittat en Juicy Couture-outlet i Barcelona, vilket nästan är ännu bättre än en riktig butik då jag inte kommer att ha med mig så mycket pengar, ungefär 450 € är väl det jag satsar på, kan låta ganska mycket men det finns massvis med saker som jag behöver köpa! Så nu funderar jag på vad jag ska köpa på Juicy, har redan två par skor sen tidgare (hade tänkt ta med de till Spanien, lägger upp en bild innan vi åker) så tänker nog satsa på något annat den här gången. Kommer tyvärr inte att kunna köpa så mycket, då jag hellre vill ha mycket kläder från Forever 21, till exempel, istället för något enstaka plagg och kanske en väska från Juicy. Men jag får ju se!

Just nu funderar jag på...



De här berlockerna finns inte på deras hemsida längre, men det är ju trots allt en outlet vi ska till, så då borde det finnas "gamla" berlocker ;)

På tal om ingenting så är klockan tre på natten i Thailand, och Noomi och Jason är på ön Samui just nu.

Och en sak till! Vi åker om 6 dagar!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback