8 dagar kvar..

Ahh tyvärr är det 8 dagar kvar tills vi åker tillbaka, mycket tråkigt. Men vi har haft en skön tid med fint väder! Jag lovar att det kommer komma upp mycket bilder sen när jag kommit hem. Det kommer komma lite olika slags bilder typ på grejer jag har köpt, bilder från ställen vi har varit på osv ^^ Hoppas ni förstår! Jag befinner mig fortfarande på Koh Saumui fast på ett annat hotell som heter Smile House och ligger i Fisherman Village! Vi tänkte först bo på Hansar Hotel som också ligger i Fisherman Village, men mamma tyckte det var osmart eftersom att det var väldigt dyrt och att det blir mer pengar till min och Jasons shopping då! Dessutom är Smile House finare för där bor man i Bungalows, det är super fint! Bilder kommer senare. :)

På tal om hemfärd så ska mamma och jag passa på att shoppa på Victora's Secret när vi är på Bangkok's flygplats! Jag skulle redan shoppat där om butiken hade funnits när man flyger inrikes men den fanns bara när man flyger utrikes. Jag sprarar det bästa till sist.. haha! ^^  

 

byebye!

 

 

Trackback