Snorkling = ajaj..

Hejhej alla fina. Jo jag och Jason gav oss ut och snorklade igår och i början var det ju inte så farligt men det var ganska lång grunt så vi gick rätt långt ut.. sen när vi kom ut så snorklade vi en stund och sen började jag få ont i öronen och huvudet vilket jag oftast får när det är varmt ute. Sen när vi skulle tillbaka så var vågorna jätte höga så dom gjorde så att vi ramlade och skrapade oss mot koraller vilket inte var så trevligt, jag har nu flera sår på benen, fötter och händer men jag är glad att vi inte skadade oss allvarligt! ^^

Jag kommer säkert lägga upp bilder på såren senare, när jag har kommit hem!

Hur har ni det idag? Skolavslutning för många right? ♥



image description


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback