Inget Thailand för mig!

Moshi mosh!
Det var väldigt, väldigt länge sedan jag skrev senast, har haft en ofrivillig bloggpaus, men snart är sommarlovet här så jag börjar redan nu med att bli aktiv på bloggen igen!
Noomi har ju tidigare berättat om våran planerade Thailandresa, men innan vi bokade den bestämde vår familj att bara Noomi och vår mamma skulle åka till Thailand det här året, och jag och pappa till USA, bland annat New York, nästa år. Så kan det gå ibland! För övrigt så borde de vara framme i Bangkok 31 om jag har räknat rätt, och jag antar att Noomi inte kommer att kunna blogga särskilt ofta, antar att jag får stå för lite extra jobb den här månaden ^^




Min älskade favoritstad


Vi ses,

Kommentarer
Jossan95

Fin blogg, hoppas allt är bra med dig!

2012-05-29 @ 17:30:03
http://lavendla.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback